Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

§1 

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Fundację imienia Marzeny Kipiel-Sztuka (zwaną dalej Fundacją), warunki techniczne wymagane do świadczenia usług drogą elektroniczną, zasady zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego. 

2. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Fundacja udostępnia Użytkownikom nieodpłatnie niniejszy Regulamin na swojej stronie internetowej.

4. Każdy Użytkownik przed skorzystaniem z Serwisu powinien zapoznać się z postanowieniami Regulaminu.

5. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację postanowień Regulaminu.

6. Fundacja świadczy usługi zgodnie z Regulaminem oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

7. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz do zachowania zgodnego z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.

8. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Fundacja. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie internetowej.

9. Ilekroć niniejszy Regulamin posługuje się jednym z poniższych pojęć, należy przez nie rozumieć:

Fundacja

oznacza Fundację imienia Marzeny Kipiel-Sztuka z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Władysława Broniewskiego 2/10, 58-309 Wałbrzych, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, zakładów opieki zdrowotnej oraz rejestru przedsiębiorców, pod numerem KRS 0001119788, NIP: 8863034279,  REGON: 529290132.

Dane teleadresowe Zarządu Fundacji są następujące:

  • adres pocztowy Fundacji - Zarząd Fundacji Marzeny Kipiel-Sztuka, ul. Władysława Broniewskiego 2/10, 58-309 Wałbrzych;
  • adres poczty elektronicznej: zarzad@fundacjamarzeny.pl

   Darczyńca

 

Darowizna

Kodeks Cywilny

osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która nie posiada osobowości prawnej

kwota stanowiąca darowiznę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, przekazywana przez Darczyńcę na rzecz Fundacji

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zmianami).

 

Konsument

 

ma znaczenie nadane w art. 221 Kodeksu Cywilnego.

 

Narzędzie   do wpłaty darowizn

 

oznacza Usługę elektroniczną umożliwiająca zawarcie Umowy Darowizny.

 

Regulamin

 

oznacza niniejszy regulamin, wraz z wszystkimi jego załącznikami i we wszystkich wersjach. Regulamin jest dostępny na stronie.

 

Strona interneto-wa

oznacza stronę internetową w domenie internetowej fundacjamarzeny.pl wraz z wszystkimi jej podstronami, zarządzaną przez Fundację.

 

Umowa Darowizny

 

oznacza umowę darowizny w rozumieniu art. 888 Kodeksu Cywilnego, na podstawie której Użytkownik daruje Fundacji sumę pieniężną.

 

 

Usługa elektroni-czna

oznacza usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Fundację na rzecz Użytkownika w szczególności narzędzie do wpłat darowizn.

Użytkownik

 

oznacza (1) osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osobę prawna; albo (3) jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi elektronicznej.

 

§2

Zasady świadczenia Usług elektronicznych

1. W ramach Serwisu na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownik uzyskuje możliwość skorzystania z Usług elektronicznych.  

2. Do skutecznego korzystania z Usług elektronicznych niezbędne jest:

  • urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także
  • klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a także
  • połączenie z siecią Internet, a także
  • zaktualizowana przeglądarka stron internetowych.

3. Korzystanie z Serwisu i jego funkcjonalności jest w pełni dobrowolne i nieodpłatne.

4. Rozpoczęcie korzystania z Usługi elektronicznej jest równoznaczne z zawarciem Umowy o świadczenie usług.

5. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych lub systemów zasilania, ani za błędy w transmisji danych wynikające z opóźnień w działaniu zewnętrznego operatora zapewniającego transmisję danych, za szkody powstałe w związku z Serwisem lub jego użytkowaniem bądź niemożnością użytkowania Serwisu przez Użytkownika lub w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, brakami, zakłóceniami, defektami, opóźnieniami w operacji lub transmisji danych, wirusami komputerowymi, awarią linii lub systemu informatycznego.

§3

Narzędzie do wpłaty darowizn

1. Korzystanie z Narzędzia do wpłaty darowizn jest możliwe dla Użytkownika na stronie internetowej po wybraniu zakładki ”Wesprzyj nas!!!” oraz wybraniu formy płatności, lub bezpośrednio przez adres internetowy: https://fundacjamarzeny.pl/wesprzyj-nas%21%21%21. Po poprawnym wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku „przejdź do płatności” Użytkownik jest przekierowany na stronę https://go.przelewy24.pl/ administrowaną przez agenta rozliczeniowego PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15, 60-327), na której przeprowadzony zostaje dalszy proces płatności.

2. Środki przekazane przez Darczyńcę w ramach Darowizny, podlegają przekazaniu przez Serwis pośrednictwa finansowego na rachunek bankowy Fundacji.

3. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za proces płatności dokonany za pośrednictwem agenta rozliczeniowego PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15, 60-327) administratora strony https://go.przelewy24.pl/

4. Korzystanie z Narzędzia do wpłaty darowizn nie wymaga żadnego procesu rejestracji, ani podawania danych Użytkownika. Podanie danych Użytkownika może jednak ułatwić proces identyfikacji wpłat dla potrzeb podatkowych Darczyńcy.

5. Podanie adresu poczty elektronicznej jest dobrowolne i służy do przekazania Darczyńcy potwierdzenia płatności.

6. Jeśli Darczyńca chce otrzymać potwierdzenie dokonania wpłaty darowizny powinien skontaktować się w tej sprawie z Fundacją za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zarzad@fundacjamarzeny.pl, lub też pisemnie na adres: Zarząd Fundacji imienia Marzeny Kipiel-Sztuka, ul. Władysława Broniewskiego 2/10, 58-309 Wałbrzych.

7. Usługa Narzędzie do wpłaty darowizn świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą dokonania wpłaty darowizny przez Darczyńcę, albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania próby dokonania wpłaty darowizny za jego pośrednictwem przez Użytkownika.

§4

Odstąpienie od Umowy o świadczenie usług

1. Użytkownik może w terminie 14 dni od zawarcia Umowy o świadczenie usług odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

2. Zaprzestanie korzystania z Usług elektronicznych poczytuje się za odstąpienie od Umowy o  świadczenie usług.

§5

Reklamacje

  • Każdemu Darczyńcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z Darowizną na rzecz Fundacji, przy wykorzystaniu Serwisu pośrednictwa finansowego.
  • Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres email Fundacji: zarzad@fundacjamarzeny.pl, wpisując w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej.
  • Fundacja udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (słownie: trzydzieści) dni od dnia jej otrzymania.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Darczyńcy na adres email wskazany w reklamacji lub jeżeli reklamacja została złożona w formie pisemnej na adres wskazany w piśmie.
  • Fundacja informuje, że reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez osoby trzecie, w tym świadczonych przez Serwis pośrednictwa finansowego, rozpatrywane są przez te osoby trzecie na zasadach i w trybie określonym w regulaminach świadczenia usług przez te osoby.

 

§6

Zasady korzystania z Usług elektronicznych dostępnych w Serwisie

1. Wszelkie treści i informacje zawarte w Serwisie oraz jego oprogramowanie, wszystkie oznaczenia Fundacji, logo, i znaki towarowe, stanowią przedmiot przysługujących Fundacji praw własności intelektualnej. Użytkownik może korzystać z Serwisu, oznaczeń, logo i znaków towarowych Fundacji na niej zawartych, wyłącznie na tych polach eksploatacji jakie zostały wyraźnie wskazane w Regulaminie, co w szczególności oznacza, że nie może dokonywać w Serwisie jakichkolwiek zmian, modyfikacji, kopiować ją, badać jej kod źródłowy, prowadzić reverse engineering, deasemblować, powielać, kopiować, rozpowszechniać wyświetlać opracowań, ani tłumaczyć kodu źródłowego, nie może dokonywać jakiegokolwiek innego oddziaływania czy wpływania na pracę i integralność Serwisu, nie może umieszczać w Serwisie jakiegokolwiek oprogramowania a zwłaszcza oprogramowania typu malwere.

2. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu, ani wykorzystywać go w sposób niezgodny z prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.

§7

Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z dalszymi zmianami) oraz Kodeksu Cywilnego.

2. W przypadku zmiany Regulaminu, jego doręczenie Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie na stronach Serwisu.

3. Regulamin wchodzi w życie z dniem.

 

Polityka prywatności

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja imienia Marzeny Kipiel-Sztuka z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Władysława Broniewskiego 2/10, 58-309 Wałbrzych. 

Aktualnie, w związku z prowadzoną działalnością Fundacji przetwarzane są (lub mogą być przetwarzane) dane osobowe w następujących procesach:

  • dane osobowe podopiecznych Fundacji przetwarzane są w celu realizacji celów statutowych Fundacji, na podstawie i w zakresie zawartym w przepisach prawa. Wszystkie informacje dotyczące konkretnych osób lub klientów przetwarzane będą przez okres wymagany w przepisach prawa na zasadach dających pełną gwarancję bezpieczeństwa przetwarzanych informacji,
  • dane osobowe podwykonawców Fundacji oraz osób wskazanych do współpracy.  

Dane te przetwarzane są w celu możliwości świadczenia usług, realizacji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prawidłowej współpracy z podwykonawcami.

Wszystkie informacje dotyczące konkretnych osób lub klientów przetwarzane będą przez okres świadczenia umowy oraz pięć lat po jego wygaśnięciu, jednak nie krócej niż wymagają tego przepisy prawa (o ile takie mają zastosowanie).

  • posiadane przez Fundację w tym obszarze dane osobowe nie będą przekazywane żadnym innym odbiorcom,
  • dane osobowe kontrahentów Fundacji przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO). 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu.

Dane te przetwarzane są w celu wywiązania się z obowiązków prawnych, takich jak np. ustawa o rachunkowości i to te przepisy stanowią podstawę do przetwarzania danych przez okres sześciu lat (zgodnie z aktualnym stanem prawnym pięć pełnych lat).

  • posiadane w tym obszarze dane osobowe będą przekazywane do biura rachunkowego na podstawie podpisanej umowy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przetwarzanych informacji,
  • informacje o pracownikach oraz kandydatach do pracy Fundacji.

Dane te przetwarzane są w celu wywiązania się z obowiązków prawnych, takich jak np. ustawa kodeks pracy i to te przepisy stanowią podstawę do przetwarzania przez nas danych przez okres wymagany prawem.

Dane dotyczące kandydatów do pracy uzyskane dzięki wyrażonym zgodom i przetwarzane przez czas prowadzenia rekrutacji. Niemniej w sytuacji wyrażenia zgody na potrzeby przyszłych rekrutacji istnieje możliwość ich zatrzymania na okres jednego roku.

  • posiadane przez Fundację w tym obszarze dane osobowe nie będą przekazywane żadnym innym odbiorcom,
  • inne dane powierzone Fundacji w celu realizacji umów o współpracy,
  • jako podmiot przetwarzający dane osobowe pozyskane w drodze realizacji umowy Fundacja przetwarza je wyłącznie przez czas obowiązywania umów oraz ściśle na zasadach w nich opisanych,
  • dane osób kontaktujących się z Fundacją (dalej: osoby kontaktujące się) przetwarzane są w celu prowadzenia bieżącej korespondencji, udzielania odpowiedzi na pytania, udzielania informacji o usługach oraz komunikowania się w innych sprawach, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c i d ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO) lub na podstawie zgody osoby kontaktującej się (art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO)). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, może być jednak niezbędne dla realizacji celu.

 

W każdym z wymienionych przypadków Fundacja dokłada starań, aby posiadane dane były aktualne i poprawne, a mając na uwadze prywatność osób, których dane są przetwarzane, wszystkie informacje stanowiące dane osobowe są minimalizowane w stopniu umożliwiającym ich prawidłowe przetwarzanie.

Lista odbiorców, którym mogą być powierzane lub udostępniane dane osobowe dostępna jest w siedzibie Fundacji. Na pisemny wniosek możliwy jest wgląd do tej listy.

Prawa osób w zakresie danych osobowych

Na każdym etapie przetwarzania danych osobowych przez Fundację, osoby których dane są przetwarzane mają prawo do:

  • dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych,
  • modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania,
  • całkowitego usunięcia swoich danych (,,prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne,
  • niepodlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu,
  • wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody),
  • przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.

Każda z osób, której dane osobowe są przetwarzane przez Fundację może wystąpić z wnioskiem o realizację swoich praw i dalej nazywana jest Wnioskodawcą. Wnioski można składać za pomocą poczty na podany adres siedziby, lub pocztą elektroniczną na adres: zarzad@fundacjamarzeny.pl przesyłając skan ręcznie podpisanego dokumentu.

Każdy złożony wniosek rozpatrywany jest indywidualnie i w stosunku do obowiązujących przepisów prawa. Możliwość skorzystania z konkretnego uprawnienia może zależeć od podstawy prawnej, wykorzystywanej w ściśle określonym celu przetwarzania danych oraz, np. czy przetwarzanie danych nie jest uzależnione od wykonania umowy lub usługi.

Wnioski będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w terminie miesiąca od ich otrzymania, niemniej możliwe jest, że z uwagi na charakter wniosku nie będzie możliwe dotrzymanie tego terminu, w takiej sytuacji Wnioskodawca zostanie powiadomiony o zaistniałym opóźnieniu oraz jego przyczynach. W przypadku odmowy przyjęcia i realizacji wniosku, Wnioskodawca zostanie poinformowany o zaistniałym fakcie.

Pierwszy wniosek jest realizowany bez opłat, niemniej w sytuacji kiedy wnioski byłyby nieuzasadnione lub nadmierne Fundacja zastrzega sobie prawo do pobierania opłaty za ponowne udzielenie informacji.

O wysokości opłaty, lub jakichkolwiek innych przyczynach, przez wzgląd na które Fundacja nie będzie w stanie zrealizować wniosku, Wnioskodawca zostaniecie bezzwłocznie poinformowany.

Dodatkowo, w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przekazywanych informacji, w sytuacji kiedy nie będzie możliwości  prawidłowo zidentyfikować Wnioskodawcy jako osoby upoważnionej do odbioru danych, Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu dostarczenia informacji, o czym Wnioskodawca zostaniecie poinformowany.

W przypadku realizacji prawa do przenoszenia danych, Administrator Danych Osobowych dokona bezpośredniego przesłania tych danych do innego Administratora Danych Osobowych, o ile będzie istniała techniczna możliwość. Osoba wnioskująca o realizację tego prawa zostanie poinformowana o decyzji co do możliwości przeniesienia.

Informacje dodatkowe

Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 2 sierpnia 2024 r. do odwołania i realizuje obowiązek prawny wynikający z art. 13 – 14 RODO. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszej Polityce prywatności, zawsze w celu poprawy jakości świadczonych usług oraz w poszanowaniu praw i prywatności. 

Pliki cookies

Strona internetowa Fundacji wykorzystuje pliki cookies. Pliki te używane są w celach statystycznych oraz w celu ułatwienia bądź umożliwienia korzystania z funkcjonalności niniejszej strony.

Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika stron internetowych, które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym połączeniu się ze stronami internetowymi Fundacji z danego urządzenia końcowego.

Użytkownik strony może nie wyrazić zgody na używanie plików cookies, a także określić warunki ich używania poprzez odpowiednie ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Korzystanie z witryny bez wyłączenia obsługi plików cookies w przeglądarce oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Regulamin i Polityka prywatności

Konto bankowe

508-656-359

Adres

ul. W. Broniewskiego 2
58-309 Wałbrzych

Kontakt

mBank: 96 1140 2004 0000 3502 8510 5834

zarzad@fundacjamarzeny.pl

Menu

A website created in the WebWave website builder